Immáron visszatérő vendégünk Veress Árpád, akinek korábbi fogásairól már olvashattunk ITT és ITT is.

Mostani fogásai az igazi profizmusról árulkodnak! Sorait változtatás nélkül osztom meg veletek:

"Ismét a jól megszokott daru tavon horgásztunk barátaimmal 2009. 08. 19-én. Egy 24-órás versenyt rendeztünk csak úgy egymás között (12-en voltunk) fejenként 2 bottal, bármire, bármilyen módszerrel. Délelőtt jöttek szépen a kisebb nagyobb pontyok, délutánra az egyik botomat átszereltem „Busázóra” mely a következő képpen nézett ki:

-40-es főzsinór

-egy 450g-os szivarúszó

-busafa

-egy súlytalan etetőkosár

-25-ös fonott előkén 2/0 horog

-az etetőkosárba pedig a kukoricaliszt és a tejpor keveréke.

Bedobás után szemmel látható felhő kezdett képződni az úszó körül és a kishalak is megjelentek (aki szokott busázni az tudja hogy ez jó jel).

Kb. 2 óra várakozás (újra és újra dobás) után a kishalak hirtelen szétugrottak és az úszóm szépen elindult majd elmerült!

Zsinórfeszítés után bevágtam és megindult a „ gőzmozdony”! Hatalmas erővel indult meg, ekkor már tudtam hogy nem kicsi de nem hittem hogy ekkora jószág akadt meg. Kb. fél óra telt el mire először megláttam de úgy hogy a parttól kb. 15m-re felugrott és „táncolt a levegőben”. Erre már a többiek is idegyűltek hozzám, na meg mivel látták ők is, hogy mekkora, egy csónakot is hoztak hátha szükség lenne rá! De nem kellett úgy másfél óra harc után megadta megát de nem csak ő hanem én is!

„Még jó hogy óriás bojlis szákod van” mondta a tó tulajdonosa „abba belefér”, de épp hogy belefért!

Mérlegelés után lepődtem meg a legjobban mert a 30kg-ig mérő mérleg majdnem kiakadt! 28,6 kg-ig meg sem állt!

Pihenés után fojtattam a horgászatot és mivel elkezdett sötétedni a busázást befejezvén a „második bot” harcsára lett szerelve, mondom hátha...

Szintén maradtam úszónál, de most egy 5/0 horogra 8 db szép kövér piócát fűztem fel!

Bedobás után szinte azonnal (10 perc se telt el még a cigarettámat se tudtam elszívni) az úszóm hirtelen nagy örvény közepette eltűnt! Megint kezdődik előlröl, mondom haveromnak ezt nem hiszem el! Õ meg röhögött! 15-20 perc fárasztás után egyszerűen nem bírtam felhozni a felszínre (lefeküdt), ezért beültünk a csónakba és onnan próbálkoztam ami sikerrel járt, mert megindult és egy kb. 20 perc csónakázás után sikerült beemelni a csónakba! Partra érvén mérlegelés következett a mérleg 14,3 kg mutatott!

A tó tulajdonosa, aki mellesleg egy nagyon jó ismerősöm, nagyon örült a harcsának és nekilátott egy esti harcsasütésnek!

A versenyt természetesen ennek a két „nagy” halnak köszönhetően megnyertem 79.6kg fogott hallal!

A következő nagy halamról majd ismét beszámolok !

Veress Árpád"

Mit is mondhatnék? Várjuk az élménybeszámolót! Gratulálok a fogáshoz!